No you don't know what it's like

Tjoho!
Blev bara lugnt igår. Glodde på dödligt vapen som gick på tvn. Sen blev de sängen
ganska tidigt, mådde inte så bra börjar bli så jäkla förkyld igen. Inte kul!
Givande samtal klockan 4 på natten, tack för de :) Nu behövs de inget funderande.
Idag ska jag åka till Ohamn och hämta en bok som jag behöver i skolan.
Sen ska jag in till Maddes mamma och säga grattis med tänkte jag eftersom
hon fyller år :) Ikväll blir det nog bara plugg skulle jag tro.

Nu sitter jag och lyssnar på Simple plans nyårs framträdande i USA på
youtube. Dom är så jävla bra alltså! Finner inga ord. Kommer alltid vara mina idoler,
finns ingen som gör musik som dom! Ångrar djupt att jag inte åkte och kollade på
dom när dom va i Stockholm i vintras, även att ingen ville hänga med. Hade inte
gjort mig något överhuvudtaget att stått där själv att kolla.
Men jag har iaf sett dom live på festivalen, och det va de bästa i helvete jag någonsin
sett. Tårarna bara rann för jag va såååå lycklig haha. Töntigt jag vet, men så bra
tycker jag dom är. Liksom säg någon låt med dom jag inte kan utantill? Blir svårt för
er kan jag säga :) Deras musik får en alltid lugn, och den får en att må lite bättre.






Här har vi grabbarna :) Från vänster David på bas, Jeff på gitarr, Chuck
på trummor, Sebastien på gitarr och så Pierre som sjunger :)



http://www.youtube.com/watch?v=a28gQCgB6pI

Om ni också vill kolla på det jag tittar på just nu :)







/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback