Keep on rolling baby

God morgon!
Gick upp vid 8 min lediga dag igår. Huhu så snäll ja är. Duschade iaf, gjorde mig iordnign lite
snabbt sen skjutsade jag till Vetlanda. När jag kom hem hämtade jag upp Lovisa direkt så drog
vi till Vimmerby. Gick till intersport först och där hittade jag mig ett par inomhusskor. Så nu får vi
hålla tummarna för att dom är bra. Hittade även ett par nya mjukis byxor. Har haft typ 10 stycken,
men alla försvinner, konstigt?!
Vi gick och fikade lite gott efter de, och kollade runt lite i de andra affärerna. Köpte mig en ljusblå
tjocktröja och en svart väst :) Sen köpte jag en liten söt sak till den lille som förhoppningsvis hittar
ut snart :P
Sen åkte jag på att jobba när jag kom hem vid 2. Så jobbade till 5. Inte så länge, men det va enbart
för att de hade haft inbrott på konsum i igårnatt. Usch vad otäckt det såg ut alltså, sånt man bara
ser på film. Och de enda dom hann sno med sig va snus, så jävla onödigt alltså. Polisen va där och
pratade och så, dom hade tydligen varit på fler ställen inatt och va troligtvis från växjö. Farliga va
dom med eftersom dom hade försökt köra på en gubbe som såg dom när de gjorde inbrott.

Iaf, sen åkte jag hem och åt lite. Kvällen spenderade jag sen hos Lovisa. Vi kollade på idol och åt
chips :) Sen satt vi och snackade till klockan 1 typ. Trevligttrevligt :)






Lite fika :)




Så jävla gulligt med bebiskläder! Denna får den lille :)

Bäst att dom är bra nu haha!

 

 

/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback