I will hold you in my arms

Haha gud vilken sämst humor jag har! Såhär va det att när tåget stannade i Högsby imorse
gick det förbi en kille i 14-16 årsåldern utanför. Hade stor hoodtröja och hängjeans och gick
sådär katigt ni vet. Hade också en cigarett i handen. Går och kollar mot tåget då och då.
Sen ska han spotta och spottar rakt på sin egen tröja. Hahahah seriöst jag trodde jag skulle
dö. Började skratta för mig själv, men fick bita mig i läppen fan. Folk kan ju tro att man inte
är som man ska :P

Sitter just nu i skolan och väntar på att min lektion ska börja. Jag ska hålla det där muntliga
anförandet för klassen idag. Jag har valt att prata om lilla Bella. Får hoppas de går bra.
När jag testade hemma va de 4 min, men de får inte vara med än 2. Kortade ner de lite
så får hoppas de inte går över tiden nu :)

Ikväll blir det antingen hemmakväll hos Lovisa, eller utgång, får se vad man känner för :)



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback