I feel a little better inside

Har varit och fettat mig hos faster nu. Lite gott med tårta kanske, speciellt när det är
min favorit schwarzwaldtårta :) Notera att jag kan stava till de haha ;) Tyskan på
högstadiet gav något iaf ;) Sitter nu och väntar på att idol ska börja.
Hade dock hellre velat träna eftersom innebandyträningen drar igång idag. Men som
sagt om jag hade tränat dag, hade jag blivit sjuk igen och då innebär de att jag
hade varit borta massa igen, kanske även från skolan. Så jag vet att jag gör rätt
i att avstå! Ska snart gå och ta mitt sista pencillin, sen slipper jag den skiten.
Jäkligt gött!
Hörde att vi hade fått en par nyförvärv trots allt från Virserum. Alltid kul med nytt
folk, men tråkigt att många kommer få stå över matcher eftersom vi är många.
Men det innebär också högre tempo på träningarna, och sånt gillas.
Sen är det ju alltid svårt att få in nya i laget, vi är ju ganska tajta och de är
svårt att få in spelet, speciellt virserum spel kommer bli svårt att få in :P
Men vi får väl visa att vi ska ha kvar vår spel, är ju ändå vi som har överhand
trots allt.
Nästa vecka är jag laddad på innebandy kan jag säga. Skulle behöva en ny klubba
innan det, men de är så svårt att köpa ny klubba. Vore bra om man fick ta med den
hem och testa den först liksom, går ju inte veta o affären om den är bra eller inte :P
Ska egentligen ta de lugnt på träningen nästa vecka också, men de kommer nog bli
svårt för de kommer krypa i kroppen på mig =)



Nej nu idol, sen duschen! Hörs imon.

Haha gud va jag störde mig just på han som pratade i tablån
innan idol nu, lite hår stod rakt upp ju haha!









/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback