Hold me tight, and never let go

Inte så givande dag idag skulle jag inte vilja säga. Va svinkallt att vara ute hela dagen.
Plus att jag hade glömt att ta med mig mat, så jag va svinhungrig när vi kom tillbaka till
Kalmar vid 4 :P Drog en donken direkt. Hade kunnat äta lite mycket som jag åt, för de
går ner så lätt =)
Blev en sväng på stan medans jag väntade på tåget. Köpte en huvtröja, en tröja, en
t-shirt, ett linne, vantar och en sjal :) Inte bra att ha dötid alltså. Gör av med alla pengar
jämt. Har blivit en del kläder på sistone :P
Innan jag gick på tåget köpte jag en toblerone bisqvie. Har fått något, ja vad säger man,
typ sug på dom. Ni vet som gravida typ får o bara äter en grej hela tiden? Så har jag fått
på dom. Har ätit en varje dag i typ 2 veckor nu, så jäkla goda haha :)
Gick av hos Michaela och kollade lite inför partylite imon. Så har fått iordning på det nu.
Är hemma från skolan imon kan jag säga, lite lack, så skiter i de ja.
Nu ska jag kolla klart på idol, sen ska jag åka till Hultsfred. Gör mig på bättre humör hoppas
jag för det behövs :)







Saknar dig vännen<3







/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback