Get back on top

Hejsaaaan!
Va uppe i Hultsfred en sväng med mamma i förmiddags. Hon skulle kolla på födelsedagspresent,
och jag sprang runt o kolla lite. När vi kom hem så va det vara att cykla bort till konsum för
jag skulle jobba. Så nu har jag jobbar från 2-6. Inte så länge, så de va skönt. Men de va jäkligt
stressigt iaf kan jag säga, dom hade grillfest utanför så va hur mycket folk som helst.

Sitter och har beslutsångest över om man ska dra till harrys eller inte. Klockan är liksom 7
nu, och jag måste duscha innan isåfall, göra mig iordning och välja kläder, och de tar iaf 1 timme.
Sen ska jag köra Jennifer till Virserum nu och de tar 40 min fram och tillbaka. Har inte ätit
än idag heller så måste slänga i mig mat. Då är vi redan uppe i 2 timmar och då är klockan 9.
Och 10 drar alla här från Målilla. En timmes förfest känns ju sådär alltså, sen har jag inte
så mycket dricka på lager. Vore kul o åka för de är tydligen många som ska dit.
Menmen, får väl va hemma och ta de lugnt.







Köpte ett till par jeanslegging, ett par vanliga svarta och en sjal idag :)



Nej nu ska jag köra Jennifer till Virserum iaf, ha en bra helg :)






/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback