From my heart to yours

Godkväll!
Fotbollen slutade 3-3. Va inte så rolig match ändå, hade väntat mig bättre spel och tuffare
spel framför allt eftersom det är derby. Men det va trevligt iaf. Satt och pratade lite med
Veronica och Emma =) Började precis regna när det va slut, så matchade ju in det väldigt
bra där.
Åkte bara hem en sväng sen åkte hela familjen upp till Hultsfred. Åt pizza på tre kronor.
Åt en halv pizza! Och sen åt jag maten här hemma med förrut. Fan har inte ätit såhär
mycket på jag vet inte hur länge :P Det är bra, då är vi uppe i normal vikt snart igen.
Är såhär töntig nu eftersom jag såg massa tjejer på Magaluf som va sjukt äckligt smala.
Och så sägs de att jag ser likadan ut typ. Nej fy fan, bättre med lite o ta i som man säger ;)
Efter de åkte vi hem. Åkte bort till Malin och co. Skulle kolla på fotbollen där.
Och jäklar vilket mål det blev de sista med sekunder kvar av Zlatan. Fy fan :)
Vinst med 2-1 alltså.
Kom precis hem nu. Har varit skönt med en lugn kväll också för omväxlings skull.
Nu har jag tagit mitt pencillin igen, så sitter här och dricker min proviva:P
Blir väl sängen om en stund skulle jag tro, inte så mycket annat att göra :)





Taget idag innan fotbollen ja :)




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback