Easy come, easy go

Dag 3 på högskolan. Hade en föreläsning på morgonen om vad lärarhögskolan
innebär ungefär. Alla mål och så. Satt och mådde piss som vanligt. Kunde knappt
hålla ögonen öppna. Hemskt när man får sitta o kämpa emot det alltså.
Sen hade vi lite rast, gick och köpte mig läsk. Socker tänkte jag mest på att få
i mig =) Efter de va det något föreläsning om vår praktik. Dom placerar ut oss,
så hoppas man kommer på något bra ställe.
Ska ha en vecka praktik snart redan, det går undan verkligen =)
Åkte hem med kvart i 1 tåget, så va hemma ganska tidigt för en gångs skull.
Gick och la mig och sov direkt när jag kom hem. Så jäkla skönt!
Eller först va jag bara på posten. Hämtade ut jennifers present, mina hörlurar,
skydd för ipod, sen trodde jag att ipoden skulle ha kommit, men det va bara
laddaren. Så den kommer väl vilken dag som hoppas jag =)
Sen har jag och mamma varit och kollat när Hfk spelade mot Lojal. Vinst för
Hfk, kul för dom =) Sandrii fick även göra ett snyggt nickmål =)


Nu ska jag kolla schemat när jag börjar imon. Har noll koll. Sen blir det duschen,
och sen väntar min sköna säng.








/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback