Until the day you love me, I will be just fine

Jag lever! Sorry för dålig uppdatering har bara inte hunnit med datan helt enkelt.
Festen i lördags för Nettan va jätte bra, fick massa god mat och så. Sen va Adam
snäll och körde mig till Hultsfred, så sov där sen :)
På söndagen åkte vi och kollade på speedway när gymnasiet körde. De förlorade
tyvärr :P Åkte tillbaka till Hultsfred sen, så blev det söndagsmys med pizza och
grejer. Inte helt fel :) Sov där då också, sen vare bara o gå upp tidigt igen för
det va måndag och dags för skola.
Men de gick bra, va ju roligare saker som väntade när man kom hem så :) Skrev
som en galning på tåget för att få klart min uppsats, men den va tydligen inte
bra nej haha så får väl skriva om den i helgen eller något. Va kvar i Hultsfred
den natten med. Så kom hem först idag på morgonen.
Packade och åkte till pappa direkt typ :) Sen följde jag med farmor, kusin och hans
sambo till Ohamn och städade ut deras lägenhet eftersom dom ska flytta till Målilla.
Farmor bjöd på mat där med, sen va det bara åka hem och träna, och nu sitter
jag här :) Skönt att träna, och har inte inte ont i ryggen just nu så de är skönt.

Va alltså ledig från skolan idag, men imon är de dags igen. Vi ska ut och vandra i skogen
typ. Fan så skoj haha! Inte direkt kanske, men lär ha kul med klassen iaf :)
Fick tillbaka min bil idag med förresten, så åkte runt o gasade lite förrut haha. Är så jäkla gutt
att åka runt själv bara och inte behöva va "rädd" om bilen eftersom de är min egen:P
Va tydligen stereon som hade fuckat batteriet så får ta ut den varje gång för att den
inte ska ladda ut batteriet hela tiden.

Blev för övrigt besviken när jag kom från träningen för jag trodde det skulle vara idol på
tvn vid 9, för de hörde jag bestämt på reklamen igår. Men icke det va tydligen vid 8,
så då fick de bli datan istället. Ska gå och lägga mig snart tror jag. Är ganska trött,
och de lär väl bli lite ansträngade imon.


Tycker att Daniels och Emilias lilla bebis ska komma nuuuu, de är 4 dagar övertid nu :)






Har inte fått alla bilder av Vv sen i lördags, men här är en iaf :)





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback