Cheek to cheek

Hejsan alla glada!
Nu har jag bäddat rent i sängen, damsugat, plockat iordning på rummet,
bastat och duschat =) Så himla skönt vare kan jag säga er. Hade i hår
inpackning i bastun med, så nu är håret lent och härligt, en stund iaf för
sen vill jag inte ha det så :P
Har sminkat mig också. Har inte gjort det på ett par dagar nu eftersom
mina ögon har varit fucked up. Men idag känns de lite bättre, och även
huvudet känns lite bättre. Inte lika tungt. Skönt de!
Ska äta lite mat snart. Blir klyftpotatis, kyckling och vitlökssås =) Mmmm.
Hoppas att jag får i mig lite också =)
Sen vid 3 är det ju fotboll, får se vad som händer mer idag.
Nej nu ska jag gå och föna till håret lite.


Ha det så bra i Magaluf Sandrii :)




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback