Broken down, smashed to pieces

Åh dumma rygg :( Har gjort 2 träningar och den jävlas redan så här mycket. Just nu känns de som jag
inte ens kommer orka upp ur sängen imon. Måste försöka få tag på en tid hos han i Hultsfred imon.
Men som sagt, finns ju inget att göra åt de. Massage hjälper för stunden. Men vem har råd att gå på
massage 3 gånger i veckan som student? :P Inte allt för många de tror jag inte.
Iaf så känns det skönt att vara igång med innebandyn. Finns ingen roligare sport än innebandy, och jag
vill verkligen inte behöva sluta för en sån här skitgrej.
Imorgon är jag ledig, välförtjänat. Sova ganska länge tänker jag då. Sen börjar jag jobba vid 2 och jobbar
fram till 6. Vet faktiskt inte om de blir harrys då, eller en hemmakväll? Får se humöret och hur de är
med ryggen imorgon.
Nu ligger jag i sängen om försöker få upp värmen, fryser som bara den. Ligger med strumpor på och med hårfönen på under täcket :P Börjar bli lite skönare nu :)
Får bli godnatt nu! :)






sjukt god tårta vi fick förrut kanske? min farbrors flickvän är grym på o laga mat
och baka kan jag säga.


på mcdonalds idag :) några av grabbarna i klassen närmare bestämt
mio, martin och dino. dom är inne i en djup diskussion om fotboll haha :P'






/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback