Be the way it where

Godkväll!
Träningen gick fin fint. Gött att springa, fast fick nästan ett sånt där anfall igen. Blir så trött på skiten.
Tänk er att andas genom ett sugrör när man är ansträngd? Så känns det för mig när jag kommer in
i de där. Usch! Hoppas hon ringer upp imon från vårdcentralen så jag får komma och hämta ut
en ny inhalator. Den behövs verkligen kan jag säga.

Imorgon ska jag upp tidigt o köra till Vetlanda, sen ska jag hem och hämta upp Lovisa så ska vi dra
till Vimmerby. Kolla lite i affärerna och fika lite o så :) Ska kolla på ett par nya inomhus skor. Går inte
springa runt som bambi på hal is längre med mina alltså, inte för att dom är dåliga egentligen. Men
eftersom sporthallen har så dåligt golv som den har måste man ha superfäste under skorna typ.
Sen lär det väl bli lite andra saker som vanligt haha. Fan inte bra detta!

Nuu ska jag kolla runt lite sen blir de sängen :)






Här har vi fyllot själv haha<3
Älskar bilden :D






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Men Nathalie! haha, gud vilken bild! Den har jag aldrig sett.. du är alltid bra på å välja bilder du:P

Det va när i cykla ut till speedwayen :D Jag är beeeest på o välja bilder ;) Nää hej med dig nu ska jag äta hamburgare :D


Kom ihåg






Trackback