Another day, another life

Godmorgon!
Ja klockan är 2, men det är faktiskt godmorgon :P Sov väldigt länge idag, och när jag väl vaknade
orkade jag inte röra en muskel på någon timme. Men de va skönt. Pallrade mig ner hit till datan iaf.
Igår blev det harrys. Lite förfest hos Lovisa, det va trevligt :) Blev även natt mat där innan jocke
och jag cyklade hem :P Eller han skjutsade mig. Fy fan va kallt det va, inte o leka med de.
Samtalsämnet i taxin på vägen hem va aningen pinsamt haha. Jag undrar vad taxichauffören
tänkte om oss egentligen:P
Tog ett par fula jävla bilder i bilen påväg dit med mobilkameran, ska se om jag orkar åka och
hämta usbt hos mamma så jag kan slänga in dom :)


Idag tänker jag att det blir ganska lugnt. När jag orkar ska jag bege mig bort till Lovisa och hämta
min bil som står där. Sen ska jag åka och spela på speedwayen också ;) Är ju gp ikväll!
Kanske blir taco hos min kusin också. Han ringde och bjöd mig igår, men då kunde jag
ju inte komma :)





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback