And this is how we do

Ååh jag blir så trött, verkligen! Detta suger all energi och kraft ur mig. Mådde inte bra
idag heller och idag skulle jag avsluta min 10-dagars pencillin kur. Och då ska man
ju må bra. Eller hur? Men icke. Orkade inte ens åka till skolan idag, fick en tid hos
läkaren istället. Ja men nu har jag bihålsinflammation också? Jippi kan det bli bättre.
Fick en ny pencillinkur idag som jag ska äta i en vecka till. Och efter tio dagars
ätande av pencillin slår det ut bakterifloran i magen. Så måste typ dricka massa frukt
drycker, och äta afil och grejer som återställer den. Är så sjukt trött på detta nu,
vill att allt ska vara bra. Eller nu tog jag i för det kommer de inte vara, men jag vill
att jag ska vara frisk iaf. Nuuu gärna!

Som sagt va nere hos läkaren i Mörlunda, där hade dom inte de pencillinet jag skulle
ha. Inte heller i Hultsfred, så vi fick åka in till Vimmerby. Åt på mr burger, jag som jätte
gärna hade velat äta pizza där för dom är så jäkla goda. Men kan inte dels för magen,
och dels för att jag inte har någon matlust. Beställde lite mos, åt 5 skedar kanske.
Läkaren tyckte jag skulle dricka välling eftersom jag gått ner i vikt och de, så jag får
i mig näringsämnen i kroppen som jag behöver, men inte får i mig just nu. Jo eller
hur att jag tänker dricka de, fyy så äckligt :P

Har legat och vilat nu. Är ju inte mycket annat att göra. Missar allt som har med nollningen
att göra i skolan, men inte mycket att göra åt. Kommer nog inte orka vara med på
något nästa vecka heller, har väl fullt upp att orka med de i skolan.
Nu ska jag och Jennifer åka och hyra en film, köpa lite godis så jag får i mig lite socker
och orkar vara uppe =)



Ha en bra helg ni andra iaf =)





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback