Want this so bad

Goddag!
Har ju glömt att skriva att Daniel och Emilias lilla bebis har kommit. I måndags kväll/natt så ville
hon äntligen ut. Jag som trodde det skulle bli en han, men det blev en liten flicka :)
Så himla kul. Massa mysigt, och jag bara längtar tills jag får träffa den lille. Bebisar luktar ju
såå gott också. Skönt att allt gick bra för dom, och hoppas dom får komma hem till helgen.
Nu sitter jag här på lärarrummet. Har precis haft lektion med ip08. Har ju egentligen högstadiet
bara, men va med lite o kollade på den också.
Ska snart köra igång igen med lite lekar. Jag ska ha hand om det också, men va fan kör man för
lekar för en 9:a? Hmm, svårt de. Är inte så väldigt kreativ inte.

Är hungrig så jag vill hem och laga lite mat nu :P Men får vänta till halv 2. Sen ikväll ska jag hem
till Målilla. Emma och jag ska ju åka ner tidigare till träningen och styrketräna innan. Haha seriösarna.
Nääe men de blir nog bara lite cykling och sådär. Får inte ta ut sig för mycket innan träningen, för
ikväll måste de bli tempo på att om man ska få vara med imon. Och det fixar vi, eller hur?! Positiva
tankar :)
Blev ju icke som jag ville igår med bion, men får se den på söndag istället tror jag de blir :) Speedwayen
va ju inge roligt att kolla på, utklassning på högsta nivå, ja! Men vargarna är coola, ingen hade tippat
att dom skulle vara i final, eller ens i kvarten, men det va dom. Woffinden lite grym kille. Värva till
dackarna? Det vore något.
Annars är allt bra. Känns bra att kunna säga så för en gångs skull. Jag klarar mig helt enkelt. Livet leker
och de där känslorna man har i kroppen känns bra<3 Tar saker som de kommer, blir bäst så!







/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback