Life can turn around very fast

Helgen har varit kanon! Va ute och åkte lite med Sam i fredags efter middagen, trevligt :P
Sen i lördags kom Madde upp till Hultsfred. Solade en sväng. Efter de in i duschen och
göra sig iordning för lite fest. Satt hos mig innan och drack lite :)
Drog vidare till Sinnerstad. Va drag på att där ute, tog inte så många bilder där. Har mest
bara från hemma hos mig, men Madde har några på facebook :) Får se när mina kommer
upp. Har aldrig tid för sånt längre känns de som :P
Just nu sitter jag i skolan.  Har haft tråkiga föreläsningar nu på morgonen :P Väntar på Madde
hon slutar vid 12 och då ska vi dra och käka lite. Sen har jag bara en lektion kvar,
skönt de. Hemfärd sen! När jag kommer hem ska vi byta till vinterdäck på min bil.
Åker ju till Värmland imorgon :) Så det är bäst, vet ju aldrig va de blir för väder :P
Kommer hem antingen lördag, eller söndag beroende på om jag får vara med på matchen
i helgen nu när jag inte kan träna i veckan.
Annars är allt lugnt, förutom skolan. Men de fixar man väl. Kan väl va smart om man vill
liksom, gäller bara o hitta liiiiite ork till de med!



Nästa helg drar vi på båtresa med, kan inte bli mycket bättre just nu :)






på mig från i lördags :) som sagt kommer lite fler bilder när jag har tid :)
håret ser inte så mörkt ut på denna bild, men de är mörkt om man jämför
med hur blond jag va innan :P






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback