I'm in love with the fairytale

Godkväll!
Blev lite fika med Madiie igår innan jag drog hem från Kalmar. Snackade lite skit och sådär som
vanligt haha. Trevligt! Har åkt den där jäkla bussen nu med varje dag. De suger. Fick iaf äntligen
åka kustpilen hem idag, de va nice. Somnade som en gris, och när jag kom hem till Hultsfred gick
jag hem och la mig och sov direkt igen. Hur skönt som helst!
Sen kom ju någon hem och väckte mig :P Men de va väl tur de annars vet jag inte hur länge jag hade
sovit. Åt lite mat och sådär. Åkte hem till Målilla sen för att de va innebandyträning på g. Åkte ner en timme innan med Emma och körde lite på gymmet igen. Ska fan dra dit varje gång nu innan torsdagsträningen alltså. Bra upp
värmning med inför innebandyn.
Gick bra på träningen idag. Äntligen börjar skotten komma lite igen. Behöver ju egentligen en ny klubba,
men tar ju aldrig tummen ur röven och åker o köper en, så för duga med den jag har. Måste tejpa om
den iaf, sämst grepp just nu.
Hade ingen uttagning tills på söndag för de är inte klart med alla Virserums övergångar än. Så Johan ringer
dom som blir uttagna imon kväll. Så de hoppas vi på. Är inställd och laddad för match på söndag iaf!

Imorgon är de sovmorgon. Och det ska bli hur underbart som helst. Gå upp 5.20 och komma hem 18.30
är inge vidare kul alltså. Blir helt slut, så imon blir det sova som heter duga. Fast får se till att vakna till
klockan 2, för då ska jag jobba. Gutt med lite extra pengar sådär! Jobbar till 9, sen åker jag nog till
Hultsfred och är lite social :)



Ha en bra helg alla för det ska jag ha :)









/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback