Here we are now

Bättre humör idag iaf :D Fick pengar igår, eftersom jag inte önskat mig något annat :P
Åt smörgåstårta och min favorit schwarzwald såklart =) Sen åkte jag och Michaela till
Virserum en sväng. Hamnade hos Lundberg, sen drog vi ner till the river och satt och pratade
och sådär bara. Lugnt och skönt =) Körde sen hem Jennifer, och jag kunde inte låta bli
att åka till Hultsfred. Så sov hos Mattias inatt :) Alltid lika mysigt. Första gången jag skriver namnet,
brukar bara skriva att jag sover i Hultsfred :P Men nu vet ni vart med. Tycker jag kan skriva
de nu, eftersom jag inte är singel längre :)
Vaknade tidigt imorse, eftersom hunden va där också :P Sen skulle ju Mattias upp eftersom han
ska köra tävling idag. Slänger iväg ett lycka till åt honom :) Va med nere i garaget en sväng förrut,
nu är jag hemma i Målilla. Ska packa mina innebandy saker, sen åka till Kalmar och spela lite match.
Hoppas på årets första vinst idag! Sen ikväll åker jag väl till Mattias och kollat gpt där skulle jag tro :)






Har fått bilderna från Jill nu sen vi va i Magaluf, haha sjuka bilder alltså.
Lite blond man va här då :P Ångest för jag blir nog fan mörk på onsdag :o
Men blir blond igen till sommaren hur eller hur, de är snyggast att vara
blond! :)





 

Sjukt kul, vore inte fel att vara där nu :)






/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback