You're the reason I still believe

Gick bara fin fint att jobba igår. Får jobba ett par gånger till nu innan jul, gutt de så man får
lite mer pengar. Behövs ju när man studerar kan jag säga. Inte billigt att göra de inte.
Satt o tänkte ut att jag kommer lägga ut ungefär 10.000 på att åka tåg på ett studieår.
Det är sjukt mycket pengar alltså, och då åker jag ändå på ungdom och är studerande.
Mycket dåligt klt!
Igår när jag kom hem åt vi som sagt massa god mat. Va proppmätt. Det stank vitlök i hela
lägenheten haha, men de är gutt de =) Låg framför tvn, sen blev det lite halo spelande :)

Idag har vi varit så hiiiimla lata. Men de är gött de. Gick upp och åkte hem till Målilla förrut.
Bastade lite och umgicks =) Åt marängsviss också. Nu är vi tillbaka i Hultsfred. Daniel är
här också, och jag tror det står cod på schemat haha. Och chips såklart, de är ju helg :D
Imorgon är det match i Färjestaden, och jag är riktigt sugen på vinst. Så 3 poäng hoppas
jag verkligen vi får åka hem med, även om det blir tufft.



Nej nu ska jag vara social :)












/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback