Take my hand tonight

God morgon!
Är i skolan nu, har precis haft miljödebatt och måste ju säga att Tom jag och jag knäckte motståndet
haha. Gött de! Två bördor som lyfts av mina axlar nu, när detta va avklarat och gårdagens projektarbete
va klart. Nu är det bara 4 bördor kvar haha. Får se det positivt. Tenta på måndag, känns som man är
helt körd. Men aja, de märks. Man kan ju ha tur och gissa rätt liksom ;)
Går bara till 12 idag, så det är gutt. Ska hem till Hulstfred och städa lite tror jag. Skulle behövas. Ikväll
vid halv 6 ska vi till farmor och äta lite mat :) Sugen på o slå henne i lite rummikubb med. Det är kul de
spelet. Lite tänka i de, sånt är skoj :D Får se om jag hinner svänga in till mormor och morfar en stund
och säga hej, va ju länge sen nu.
Imorgon är jag ledig och då ska jag ta mig en riktigt låååååång sovmorgon kan jag lova er. Men sen måste
jag faktiskt plugga lite =( Thats life om man ska bli lärare!
På fredag morgon åker vi mot Stockholm. Jag, Mattias, Lovisa, Raymond, Michaela, Daniel, Andreas plus två
till tror jag som jag inte kan namnet på :P Dags för lite kryssning. Det ska bli kul :) Åker med silja symphony
till Tallin över 2 nätter :) Niiice!






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback