Shut it down

Alltid lika skönt med helg. I fredags åkte jag och Mattias en sväng till Vimmerby. Fick med
mig ett par jeans, en tunika och skjorta hem :) Åt pizza med innan vi åkte hem. När vi kom
hem så åkte vi och kollade på innebandy. Svalas herrar spelade mot Hultsfred.
Efter det blev det mys framför film, skönt de :)
Igår sov vi jätte länge, och det var hur skönt som helst. Åkte hem till Målilla sen. Pappa fixade
lite med min bil och sådär. När de va klart åkte vi och kollade på bio i Oskarshamn. Vi såg
new moon. Hur bra som helst va den. Slutade så man får längta till nästa film som inte kommer
förrens i sommar tydligen :P Åt på mcdonalds med. När vi kommer hem upptäcker jag att jag
har glömt min plånbok. Usch va de gjorde ont i magen då med kort och körkort o allt. Men jag
ringde och dom hade fått in den som tur var. Det var bara att sätta sig i bilen och åka tillbaka
och hämta den :P
Drog till Lovisa och Raymond en sväng när vi kom hem och tjatade lite :) Trevligt! Inte gick vi o
la oss när vi kom hem sent heller. Låg uppe och pratade till klockan 5 typ. Sjukt va tiden gick haha.
Men det va hur mysigt som helst :)<3

Idag har jag spelat match. Vi spelade mot Västervik, men vi förlorade med 4-0. Får va nöjda ändå
antar jag för vi spelade ju bra. Nu sitter jag och väntar på att 16 years old and pregnant ska börja
på mtv. Skitbra serie. Jag har redan sett alla avsnitt en gång, men det va för länge sen. Dom hade
dom på deras hemsida för länge sen, så fattar inte varför serien drar igång nu som först på tvn.
Skola imon igen, bara på att. Ser fram emot jul, nyår sen är det äntligen idrott varje dag på schemat!



Sitter på Jennifers data, hittade den här bilden som Micha gjort :)










/Take care Nathalie






Kommentarer

fining..


Kom ihåg






Trackback