Lets get it on

God morgon alla glada!
Jag har varit vaken sen halv 7, men jag börjar inte förrens 10.50. Riktigt härligt ju!
Kom fram med tåget hit vid 9, så nu har jag iallafall fördrivit en timma. Bara 50 minuter
kvar. Ska ha något himla möte om någon skrivuppgift som tydligen inte va godkänd :P
Sen blir det kanske stan med Madde en sväng, iaf en lunch tillsammans hoppas jag :)
Beror på hur länge mötet håller på, för jag börjar vid 1 sen med en föreläsning. Och den
håller på till halv 5, fy fan och sitta o lyssna så länge alltså. Det kallar jag pain!
Idag när jag kommer hem blir det ljusparty i Målilla :) Hoppas att vi säljer ganska bra nu.
Har skrivit det här innan tror jag, men bara hör av er om ni vill ha ett eget ljusparty.
Man får välja ut massa gratis saker, hur mycket beror på hur mycket partyt säljer för.
Skitbra de ju! Och nu när vi går mot ruskväder med, då är det mysigt att tända massa ljus
som dessutom luktar gott.

Trött är jag idag med. Vill egentligen bara hem och krypa ner under täcket. Men det får bli
efter ljuspartyt. Kolla på greys, sen mysa framför en film tänker jag :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback