Fix all the problems

Tentan i onsdags gick åt helvete! Ungefär precis som allt annat just nu. Men vad ska man göra?
Träningen igårkväll va riktig pain, orka försöka va glad när man är allt annat än de.
Följde med Sandra hem igårkväll och har sovit där inatt. Dryg natt, inte mycket sömn, och när man
väl somnade drömde man äckliga jävla drömmar. Va tvungen att tänka till 5 gånger när jag vaknade
om de va sanning, och jaa det va fortfarande verklighet tyvärr.

Iallafall så har jag duschat nu. Försöker tänka på annat. För idag ska vi till Växjö och jag ska vara bra
sällskap! Åker med Emma och Kim vid 3 tiden. Sen ikväll drar vi till grace eller vad det nu hette och
har förhoppningsvis jävligt kul. Förfest hos Sandras Robin innan de. Det blir bra. Supa ner sig lite är
gött när det känns såhär.


Nej nu ska jag gå och göra mig iordning eller något liknande!
Ha en bra fredagskväll alla.




/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback