Do you ever feel out of place

Goddagens!
Va ett tag sen nu ja :) Men har ju som sagt varit uppe i Värmland och hälsat på Mattias
familj och vänner. Har varit trevligt, och skönt att komma hemifrån ett tag och slippa
tänka på plugg bland annat. Men de får man ju sota för nu när man kommit hem ja :P
Men iaf, har varit kul. Vi skulle ha åkt hem i lördags eftersom jag hade match på söndagen,
men vi åkte på söndag morgon istället. Och det gick ju bra det med :)
Matchen däremot gick inte så bra. Eller det blev 4-4, men vi ledde med 4-1 och tappade.
Det är inte bra. Fast vi blev inte sämre under matchen heller, utan alla kämpade.
Så vi skulle fan ha vunnit, de va vi mer än värda. Får vara nöjd med min insats, säger
att den va okej.
Åkte till Mattias sen igår efter matchen. Skönt att vara hemma också. Sov hur skönt som
helst inatt :) Vaknade dock ganska tidigt för jag inte kunde andas typ haha. Mattias och
jag smittar tydligen ner varann hela tiden. Ont i halsen och förkyld o grejer :P Ont i huvudet
som bara den har jag nu med. Usch=/
Sitter på biblioteket här i Hultsfred just nu. Ska plugga engentligen, men gör ju andra grejer
som vanligt istället för att plugga :P Nej men ska faktiskt göra det efter jag skrivit klart detta.
Jag måste, eftersom vi åker bort i helgen med.




Eftersom jag vet att det är någon idiot som läser detta och tycker det är kul att försöra
mellan folk, så vill jag bara säga att jag och Mattias litar på varandra och har det jätte
bra. Så vi behöver inte några kommentarer om saker jag skulle ha gjort. Eftersom
argumenten för de inte håller iaf, sorry ;)





Haha snygg bild sen festen hos Vv, Rajjans fingrar va tvunga o va med också :P







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback