Well enjoy it

Blev att åka och kolla lite i affärerna igår. Köpte faktiskt ingenting, chockad
över mig själv faktiskt. Men det var en trevlig dag : ) När man kom hem blev
det grillat, mums : )
Idag gjorde jag om matteprovet. Han skulle försöka rätta det idag, men har
inte hört något så det blir nog imon jag får reda på det. Hoppashoppas
så man får godkänt, men ska inte hoppas för mycket för med 74 % frånvaro
så kan de ju kanske inte gå så bra. Menmen.
Idag skulle egentligen alla betyg ha satts! Har haft lite betygsnack och förutom
det ser det skitbra ut faktiskt : ) Nästa fredag står man där i handen med dom,
sen är det slut. Fy fan, vill inte tänka på det.
Iaf, Madde hängde med mig hem efter skolan, så va vi och handlade lite till
vår champange frukost. Blir nog bra det där! Fick hem sprayburkarna igår
med, och fick mejl igår att tröjorna va på väg. Så det blir nog skitbra :D
Sen åt vi, och somnade en stund. Sen blev det speedway. En jämn match
som slutade 48-48, lite synd att dom inte höll ifrån där.
Nu är man hemkommen, kollar på desperate. Gooood show!
Efter det ska jag lägga in bilderna som jag fått från Sara från balen på datan.
Imon blir det att prata om vad vi ska göra på scenen på studenten, och betyg
snack. Sen måste jag nog tvätta bilen :P Äckliga frömjöl överallt.

Just de betalade Göteborg idag, 7400 och på fredag bär det av, ska bli kul :P



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback