Temptation

Godkväll!
Idag hade vi möte om studenten med vår klass. Så nu börjar det mesta ordna upp
sig och det är skönt. Kommer bli en helt underbar dag den 5:e juni! Längtar inte
efter den, men det blir kul när den kommer : ) Är ju mindre än en månad kvar. Helt
sjukt!
Hade bara 2 lektioner sen, så en kort dag. Åkte hem med Andreas. Gick och la mig
i sängen, massa skönt : ) Nu har jag ätit och ska ge mig an att plugga på matte.
Hahaha ja nu får med skratta. Matte suuuuuger! Jag kommer få ett ig i b kursen,
dels för att jag har en lärare som aldrig är på lektionerna när man behöver hjälp
och dels för att då blir jag förbannad i skiter i allt, därav att jag ligger efter 2 kapitel
i boken. Och imorgon har vi prov på hela boken. Känns som de kommer gå super,
eller inte haha : ) Menmen sånt är livet, överlever nog utan andragradsekvationer
och x och y hit o dit.

Kommer nog skriva sen igen, för jag kommer räkna två tal, sen fattar jag inte o då
skiter jag i att :P





Saknar fjällen lite, va skitkul ju : )




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback