My bad luck

Gårdagen va lugn, va och fixade klart lite på guidningen i skolan, sen hade vi
möte om projektarbetet, och vi fick mvg alla 3 :D Så jävla kul det va vi verkligen
värda så som vi kämpade med den där nattinnebandyn så de kändes bra.
Fast de lyckan höll kvar tils jag fick reda på att jag fick ig på matten. Visste ju
om det redan innan, men hoppades ju lite ändå :P Så ska göra om den nästa
måndag. Plugga aset till de, jo tack!
Igårkväll såg jag även änglar och demoner på bio. Det va mycket bra, så den
får ni kolla på : )

Och idag har jag ju världens jävla otur alltså. Hade bara dans så va där först.
Sen skulle Lovisa och jag gå ner och sola. Hon solade först och sen jag.
Kände att de började bli jävligt varmt i ståsolariet, men tänkte inte mer på de.
När jag gick ut bara snurrade i huvudet och de blev suddigt framför ögonen.
Så öppnade dörren även att jag inte fått på mig några kläder, och ropar att Lovisa
ska hämta vatten, och hon kommer med de.
Jag dricker upp stänger dörren igen tar på mig jeansen. Sen minns jag inte ett
skit förrens jag vaknar upp i hörnet. Ställer mig upp direkt och öppnar dörren
så jag inte ska försvinna igen. Sa till Lovisa att jag svimmat och satte mig där
ute och huvudet bara snurrade. Så fick hon se att jag blödde lite på örat så hon
hämtade papper. Sen kollar hon bakom örat och där har hela örat spruckit =/

Så det blev bara att gå bort till vårdcentralen direkt. Började skaka och må illa
så fick filtar och grejer, sen kollade dom alla värden o så, men allt såg bra ut.
Fick  5 jävla sprutor bakom örat, och de gjorde så otroligt ont så tårarna va nära.
Fick sy 4 stygn bakom örat. Fick även hjärnskakning, och har ett stort skrapsår
på skulderbladet. Fy fan :( Mår inte bra just nu, ska lägga mig och vila.
Sån jävla otur till balen på lördag och allt. Blir att vakna varannan timme inatt för att
inte hjärnskakningen ska bli värre =/ Helvete är så arg just nu.


Tack för att ni väntade på mig när jag va där inne, och för skjutsen hem<3



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Fy, du kommer säkert vara fin ändå gumman <3


Kom ihåg






Trackback