Can't forget what you said

Idag hade vi bara en lektion där kommunal skulle komma och prata.
Så åkte inte in dit idag, kändes väldigt onödigt : )
Har inte gjort allt för mycket va och solade lite förrut, sen har jag legat
och kollat på my sweet 16 på mtv. Lite sjuka fester dom har :P
Nu hamnade jag iaf här. Ska snart göra klart de sista "arbetet" under
gymnasietiden. Satte de inom sånna tecken för de är knappt de, ska
bara svara på några frågor. Är jätte skönt att vi inte har något kvar.
Men sen känns de som sagt vemodigt att skolan är slut om 24 dagar.
Men så är det, får hoppas att man kommer in på högskolan så man har
något att göra i höst och ett tag framöver : )

Kom och tänka förrut på hur jävla gutt de är att ha körkort. Att jävla sittande
nere på körskolan och hit och dit med körlektioner. Usch va tråkigt det va.
Men sen när jag satt där i Vimmerby och klickade på rätta på teoriprovet
och det löst grönt, va det så jävla värt allt. Det va de jag hade varit mest
nervös för, och usch vad hjärtat slog när jag tryckte på knappen.
Sen efter de skulle man ut och köra direkt, och då kunde man ju inte
sitta där och va skitglad över att ha klarat teorin :P Men det gick ju som
sagt bra de med. När hon sa i bilen att jag hade klarat de jag skulle,
den känslan jag hade då går inte att beskriva. Va så jävla otroligt glad
den dagen alltså. Den 3:e bästa dagen i mitt liv! De 2 dagarna som kommer
innan de kan ni ju fundera på vilka dom är ;)

Nej nu ska jag göra klart religionen : ) Hörs sen!


/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback