Betrade

Hemkommen från Vimmerby precis. Har haft det trevligt på alv : )
Kort kommer imon för nu hinner jag inte. Kort från gårdagen kommer
också imon, blev en lyckad kväll igår iaf när jag bestämde mig för
att dricka. Ser ingen anledning till att orka med att annars.
Blev ett par fina filmer vi spelade in när vi dansade :P
Aja hann med att kolla på balen i Vimmerby idag med. Dom va så fina
så : ) Nu duschar Madde sen ska jag hoppa in sen har vi bokat bord vid
7 på moliljan så ska vi äta lite. Sen blir det fest hos Rajjan. Det blir bra.
Allt för att tänka postivt. Är som gladast i Maddes och Lovisas sällskap : )

Det va allt hinner inte med mer nu, stressigt de här :P
Hörs imon!



håll mig hårt, eller släpp mig för alltid
bra utryck de där!


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback