The One that makes me smile

Hejhej alla :)
Alltid lika skönt med fredag, freeeedag det klingar så fint i öronen. Men det är den drygaste dagen
i skolan. Sista lektionen svenska i 2 timmar från 2-4 är inte o leka med. Speciellt inte när dom står
och tjatar där framme konstant. Får skav i öronen efter en halvtimme. Gick igenom nationella provet
som vi har på onsdag. Sitta 5 timmar och skriva (om man nu vill de), det blir gutt haha :P

Annars idag har det inte hänt allt för mycket. Lagade mat åt familjen när jag kom hem. Tacos blev det.
Va länge sen, så det va gutt. Va nere och gosade lite med veronicas valpar efter det. Hur
sööta får man va undrar jag. Vill ta hem en sån liten söt ju =) Nu hade dom bara 2 kvar, för 2 har
redan åkt. En åkte när vi va där. Såg jobbigt ut, hade aldrig velat lämnat bort dom =)
Sen åkte vi hem. Kollade på lets dance och lite, Michaela kom också. Va och hämtade Jennifer
i Virserum nyss. Kuul att man såg typ 1 meter framför bilen när man körde för det va så dimmigt.

Blir så irriterad på detta jävla väder alltså. Förstår inte varför det ska komma snö, sen två timmar
senare är det borta. Jag vill ha vååår nu, så sommaren kommer snabbare. Det ska bli underbart.
Hoppas på en riktigt fin sommar iår, nu när man är ledig lite mer från jobbet än förra sommaren :)

Imorgon ska jag upp och åka till Madde. Alexandra ska testa balfrisyr på mig. Ska bli spännande
att se hur det blir :) Är inte riktigt min stil att va typ "fin". Men hon är jätte duktigt så det blir nog super bra.
Sen kommer Sara med så ska vi testa sminket lite, blir perfekt. Får se om det kommer upp någon bild
här, har inte bestämt mig än. Är kul och det är lite privat först också :)
Sen stannar jag hos Madde iallafall. Så ska vi äta lite gott, sen ska nog jag och Madde till Hultsfred en sväng.
Blir nog jätte bra, det är det alltid med den pinglan :)


Nu ska jag sooova, eller försöka iaf för jag är inte speciellt trött : )




/ Take Care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback