I would do anything for you

Sökte till högskolan igårkväll. Huuuh det kändes lite vemodigt. Ett yttligare tecken på att
gymnasietiden snart är över. Vill verkligen inte sluta, har redan tjatat om de, men kan säga
det hur många gånger som helst.
Iaf så sökte jag i förstahand till idrotts, geografi och samhälls lärare. Och i andra hand samma
fast i växjö. Funderar på om jag ska söka något annat också ifall jag ångrar mig. Va ju inne på
socionom ett bra tag. Man kanske skulle söka bara för skojs skull, för sen är det ju bara att tacka
nej. Vore ju kul och se om man gör det. Får tänka lite på saken : )
Idag har vi varit nere i Mörlunda och hjälpt Madde med hennes projektarbete. Gick ju ganska
smidigt. Men barn är jobbiga, väldigt jobbiga haha! Skulle aldrig palla att jobba i låg och mellan
stadie. Knappt man orkar man trotsiga ungar på högstadiet heller. Men så är det.
Ikväll eller idag vet jag inte vad som händer, mer än att jag ska vara barnvakt då åt Hugo =)
Funderar på att gå ut och gå en sväng. Är ju jättre härligt väder idag! Sånt gillas. Hoppas på
att våren verkligen är här för att stanna nu.
Det va allt för idag, nu ska jag gå ner och vänta på att maten ska bli klar =)


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback