Zombie

Hade verkligen världens underbaraste dag igår. Vädret spelade absolut ingen
roll. Hade uppehåll när vi va på scenen och åkte vagnarna så det va tur de iaf.
Champangefrukosten va jätte trevligt. Mösspåtagning i skolan, sen va de igång.
Tog kort, sen va vi och åt med hela bf, dom hade underhållning och så med.
Ettorna härmade någon i klassen så skulle vi gissa vem. Va skitkul haha : )
Sen åkte vi buss till kyrkan eftersom de regnade. Kyrka och skolavslutning
hör ju faktiskt ihop, så tycker alltid de är lika fint : )
Efter de blev de studentmiddag med alla treor i matsalen. Den godaste maten
vi fått under dessa 3 år, kycklingfilé och kulpotatis : ) Blev lite stipendier och
så med. Åsa och Besnik fick från vår klass, grattis till er!
Sen blev det betygsutdelning. Är nöjd med mina betyg, helt klart! Fick även
en cd med bildspel från vår tid ihop i klassen. Håret på armarna ställde
sig direkt. Fyy, vi har verkligen haft de så jävla kul!
Efter att nästan ha börjat tjuta där va de dags för utsläpp. Vi på scenen blev
väl lite sådär haha. Men skitsamma va gör de :D
Fick hur mycket blommor som helst efter de. Har 5 spann här hemma och sen står
de även massa blommor i vasar redan. Tack så jätte mycket för alla blommor : )
Blev mat här hemma och presenter. Fick ju en cykel som jag ville ha :D Och sen
blev fonderna mina nu när jag fick slutbetygen : ) Blev jätte glad över alla andra
presenter också, jätte fina verkligen : )
Maten här hemma va också jätte god, även om man inte va så hungrig. Åt lite
och satt och drack och pratade och hade trevligt. Klockan 10 kom taxin till hulingen.
Väl där hade jag så jävla kul. Dansade och hade de underbart hela kvällen.
Kunde inte ha blivit mycket bättre!
Så nu har man alltså tagit studenten helt enkelt. Tror fan inte jag har fattat de än.
Tårarna rann på flaket när man tänkte på att man skulle skiljas åt, även om man
samtidigt var glad för att ha tagit studenten. Men som sagt jag skulle kunna börja
imon och gå om gymnasiet. Så jäääääkla kul har vi haft ihop vi i klassen<3
Åhh vill inte tänka på de blir bara mer ledsen. Måste helt enkelt träffas i sommar
någon gång och festa ihop. Så är det bara!

Nu ska jag städa iordning och sen åka och städa vagnen också : )


Som sagt, tack för allt igår allihop<3



 
Jag och Simon efter utsläppet<3



Kommer fler bilder typ imon..





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback