What's left of me

Jaha då va resan bokad. Blev palma nova/ magaluf. Ser skitfint ut så de blir nog kanon :)
Åker v.24, på tisdagen där efter gpt här i Målilla. Åker från landvetter, lite drygt, men de
går nog : ) Ska bo på saga hotell, 100 m från stranden. Det blir skitbra, fest fest : )
Blir jag, madde, micha, emma, emma, vv och sara : )

Nu har jag varit i Hultsfred och skjutsat Micha till körlektionen. Den gick bra sa hon
haha : ) Va inne på banken och förde över pengar med så jag kan betala resan
imon : ) 3900 gick den på, så inte så farligt med transport och avbokningsskydd med.

Nu ska jag snart bort till jobbet. Mamma och dom är hos morfar så jag får åka bort
lite tidigare och ta mig något att äta där. Sen måste jag faxa in apoteket åt mamma
med, hon har ju gått på semester nu : ) Jobbar till 9, sen blire nog bara lugnt!




Standingstill




en bild på beachen :)



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback