Never wanna tell a lie

Mmm har ätit färskpotatis, kötbullar och gräddfil med gräslök idag. Så jävla gott : )
Väldigt mätt blev jag kan jag säga. Så det ska va!
Sitter och kollar på utlandsresor nu, och jag har helt plötsligt bytt från att vara inne
på kos till cypern. Allt är ju fint, men cypern är billigt, och har även fått tips om de
att det ska vara bra : ) Så får se hur de blir, får sätta oss ner någon dag och kolla de.

Idag har det inte hänt allt för mycket. Va borta på konsum och pratade lite om
sommarjobbet och så. Kan ju allt i princip redan så kollade bara mitt schema
och sådär. Sen kollade jag och mamma på speedwayen och åt chips.
Chipsen blev de ända postitiva för dackarna va riktigt jävla sämst. Fan så glad
att jag inte åkte dit. Man får ju skämmas. Usch!

Aja nu hamnade jag här. Får väl bli en film eller något sånt tråååk.








If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

så jävla fin!





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback