Take me closer

Blev att jag drog till Ante efter jobbet istället och kollade på film. Kollade på
proom night. Skulle tydligen vara jätte läskig, men den va mest bara äcklig.
Igår så va de ju kanon väder. Så madde kom sen drog vi upp till ante.
Låg lite vid hans pool och solade lite, men sen åkte vi upp till hesjön
istället. Tookie hakade på också. Va riktigt skönt, badade till och med : )
Sen åkte vi hem madde och jag och gjorde oss iordning lite. Skulle ju dra
ut till speedwayen. Va riktigt härligt väder på kvällen med. Speedwayen va
ju sådär, men slutade ju till sist med vinst 49-47 till dackarna. Tur de!
Sen åkte vi 4 hem till mig. Grillade lite, va hur gott som helst för vi va
skithungriga med : ) Drack lite och satt och pratade och sådär. Trevlig kväll!

Vaknade för någon timme sen. Har lagat lite mat jag ska ha med mig till
jobbet idag. Börjar vid 1 till 9. Lång dag idag! Ska ut och sätta mig en
liten stund i solen nu innan jag börjar.


Höres


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback