Love me like you used to do

God morgon!
Eller jag har faktiskt varit vaken ett tag, men inte gått upp ur sängen än. Det är de
bästa med bärbara datorer. Ligger bredvid sängen så de är bara lyfta upp den
på morgonen : ) Har sovit så jävla gott inatt. Det behövdes.
Klockan är ju 10 över 1 nu, så måste väl gå upp snart. Eller egentligen behöver
jag väl inte de, men här kan man ju inte ligga hela tiden. Händer ju inte allt
för mycket här ändå.
Börjar jobba vid 6, och innan de ska jag bara duscha, så idag har jag inte så
väldigt mycket att göra : ) Men är väl skönt det med.
Efter jobbet, slutar 21.15, så åker jag hem till mamma. Då kommer Micha,
Ante och Jocke. Blir lite förfest typ :P Nää men ska dricka lite innan vi åker bort
till Emma bara. För det är där festen är ikväll. Hoppas på en trevlig kväll!









/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback