In love with the fairytale

Igår blev det att man drog till Martin som tog studenten : ) Grattis till honom!
Va trevligt och sådär.
Är skit trött idag, men har ändå haft världens bästa helg helt enkelt. Går inte
förklara med ord. När jag kom hem idag så la jag mig och kollade på
depserate och greys som jag missat i veckan. Nu har jag lagt upp alla
bilder från studenten på bdb. Får se om jag orkar på facebook med, har ju
egentligen inget annat för mig så kan nog bli så.
Jaha imon är första dagen som arbetslös då :P Kul haha. Inget sommarlov
nu inte längre. Tråkigt, men sant. Nu har man hamnat i verkligeheten där
man inte kan vakna av klockan på morgonen stänga av den och tänka idag
är jag så trött så jaf skiter i att gå upp. Inte de inte.
Men man får hoppas på nya äventyr. Märks i juli om man kommer in på
högskolan eller inte. Annars vet jag helt enkelt inte vad som händer.
En sak som jag känner just nu med framtiden är iallafall att jag tror vet hur
jag vill spendera den<3











/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback