Darling if I could turn back time

Vilken jävla kväll det blev igår när jag åkte hem från Tookie :P
Eftersom jag bara hade typ 2 km hem så tog jag ju givetvis inte
på mig bälte kl 2 på natten. Iaf släppte av Michaela sen körde jag mot
byn. I rondellen från vrums hållet möter jag polisen. Får panik när jag
inser att jag inte har bältet på mig och börjar slitat efter de. Blir helt skakig
så får inte i helvetet. Forstätter åka och dom kör ett varv i rondellen och
kommer efter mig i full fart. Inte lite svärord som kom ur min mun då kanske
haha. Men iaf dom gjorde ju inget så jag tänkte att jag blinkar väl in till pappa
och då började dom blinka på mig med heljust så stannade till. Och precis innan
dom kommer fram får jag på mig bältet. Tur som fan! För jag har inte råd med
några böter nu. Skit otrevliga poliser som ber om körkort. Jag tar upp de sen vill
dom inte ens se på de. Får blåsa två gånger. Och dom ställer massa frågor om
jag druckit, vart jag varit, vart jag är på väg, vems bil de va och blabla. Lite skakig
jag va kanske. Hjärtat va uppe i halsgropen. Men allt va lugnt. Så sa dom bara hejdå
och gick, Man bara jaha haha :P Aja skakig som fan gick jag in till mig iaf.
Efter de och lite annat skit kunde jag knappt sova. Har nog sovit 2 timmar inatt kanske.
Va bara besviken helt enkelt, visste de skulle komma. Så förutsägbart helt enkelt.
Tack Michaela för samtalet vid 3 på natten haha : ) Behövde lite lugnande, och det
får du mig : )
Iaf idag har vi två varit på möte om partylight hela förmiddagen i princip. Men nu
börjar man fatta mer så blir roligare då faktiskt. Vi kommer nog fixa de där bra : )
Har även varit i Hultsfred nu. Varit på systemet och inhandlat lite gott. Blev även
en mascara, dagcreme och en snygg t-shirt faktiskt =)
Åkte hem till mamma nu, orkade inte laga mat så ska äta här snart.
Sen blir det att gå ner till Micha, så ska vi fixa med alla partylight grejer och hämta
ut de som kom på posten idag. Sen kanske de blir hesjön ikväll tjatar någon om : )
Trevligttrevligt!


no more tears




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Vadå, det har väl inte dom med å göra vart du har varit och vart du ska?! Och ger inte den där alkomätaren utslag så beöver dom väl inte fråga om du har druckit? Cp poliser..

Vadå, det har väl inte dom med å göra vart du har varit och vart du ska?! Och ger inte den där alkomätaren utslag så beöver dom väl inte fråga om du har druckit? Cp poliser..

Näe jag vet, så jävla otrevliga va dom. Jag åker väl vart ja vill liksom, o de har ju inte dom att göra med :P


Kom ihåg






Trackback