Can it be the way it were

Har legat ute i solen mesta dels idag. Hur underbart är inte vädret liksom?
Hoppas de håller i sig såhär nu. Vore himla gutt. Va i Hultsfred en sväng
också och kollade på mina studentfoton och valde ut vilka jag ville ha.
Dom blev bra faktikt, riktigt nöjd med de sm jag har som tack kort. Han va
duktig fotografen med ljus och allt : )
Nu har jag varit ute och gått en sväng med Michaela, skönt.

Sandra skrev nu precis med, så ska hänga med henne till Öland över
helgen till deras stuga. Vi åker imonkväll vid 9 när jag slutat jobbat : )
Blir jätte bra. Va ett tag sen vi umgicks nu med så : ) Ska bli kul!

Ikväll blir det bara lugnt, ska väl packa ner lite grejer och så nu då.

Vi höres : )





Lite brun på magen nu kanske, de är fan att jag bara blir brun
där jämt :P Btw så är detta taget innan jag va ute i solen idag : )



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback