All I have is you, and it's all that I'm breathing for

Vaknade för typ 40 minuter sen : ) Jocke och jag fick oss ett par goda skratt
igår hos farmor efter att ha kollat på lite gamla filmer, bland annat från min
farbrors bröllop för två sommrar sen. Ja gud haha det va en sjuk kväll alltså. 
Först började vi jätte lugna och allt.
Sen slutade med att han som fyllde på drickan, lämnade flaskan hos oss :P
Jocke buggade tills han spydde :P Sen fick vi för oss att dra till Virserum.
Men Jocke kom inte längre än till Målilla, så vi släppte av honom där hemma.
Sen ringde Lindström och tjatade om att jag skulle ta med mig en viss kling :D
Så vi hämtade upp henne och hamnade i Virserum. Och kvällen avslutades
med att vi gick och la oss, och vaknade av att någon kastar stenar på fönstret :P
Hahaha ja gud det va kul. Vilka tider : )
En sak som va kul på filmen också va när dom filmade 3 timmar efter att jag hade
åkt och då frågar pappa bara, vart är Nathalie? Har hon redan åkt? Hahaha :D

Efter det drog vi 2 plus Michaela till Ante. Kollade på den nya fredag den 13:e.
Usch den va äcklig :P Jag rycker liksom till under program som mordkommisionen,
så då kan ni ju tänka er hur det va då :P Sen va man ju i utkanten av Målilla och
det va bara skog när man klev ut. Men jag har aldrig varit den som är den :P
Va värre för Michaela haha.

Idag kommer Madiie, och Lovisa med sen tror jag. Tror det blir att grilla lite ikväll.
Och då ska väl även Målilla grabbarna vara med i guess. Blir nog trevligt : )


Nu ska jag göra mig iordning!
Hörs säkert sen.


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback