Your love will light the way

Skulle vilja skriva något jävligt spydigt här, men skitsamma, orkar inte lägga ner
energi på fjortisar. Fattar seriöst inte hur man orkar, menmen.
Hemkommen från jobbet iaf, sitter och käkar jordgubbar. Kan vara sommarens
bästa tillsammans med grillat : ) Har varit en hyffsat lugn dag på jobbet iaf.
Kom på mig själv gå och le ett par gånger när jag tänkte på imorse :P
Haha ah det va kul. Sen låg jag och skrattade för mig själv i sängen. Så
tänkte jag på de och då log jag ännu mer. Mobbat jag vet haha.
Va ute i solen en stund när jag hade somnat om och vaknat igen.
Men det va så himla varmt så va tvungen att gå in igen.
Myste lite istället : ) MED BELLA för att förtydliga saken så det inte blir
missuppfattningar!
Imon blir det jobb 11-21. Tuff dag, så blir nog sängen snart.




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback