Deal with the things you say

Otäck krasch i första heatet, alla 4 kör i redan i första kurvan. Andreas och King
fick åka till sjukhus direkt. Blev fördröjt där en timme. Usch. Sen kör Zengota i
i omstarten och får åka iväg han med. Började inget kul alltså. Slutade inte
roligt heller eftersom de förlorade med 46-50. Men jag tror de hade vunnit lätt
om Andreas och Zengota varit med hela matchen.
Menmen, dom får komma igen. Är en viss förare som heter Hans, som är
en gpförare som borde köra så jävla mycket bättre än vad han gör.
Ludvig va fan bäst för dagen, 9 poäng!
Nog om det. Fick träffa Jonas med en liten sväng, det va länge sen så det va
kul att säga hej.
Imon jobbar jag kväll. Så blir nog bara lugnt där innan kan jag tänka mig.
Sen ska jag och Michaela lägga lite beställningar och så från partylite.

Idag kom mina andra kläder, snabb leverans : )
Idag beställde jag även 2 tröjor från gina, har redan
sånna, men tog andra färger för dom är så sköna :D





Klänningen : ) Gillar den skarpt!




Leggingsen va skitsnygga, men förstora. Måste ringa imon o fråga
om dom har en mindre storlek kvar.



Baby sometimes love just aint enough




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback