Until I get you back, I'm gonna try

Va trött efter körandet, så sov läänge igår :) Sen blev de duschen, sen åkte vi
upp till Hultsfred. Va där ett tag.
Sen blev de pizza och film i Virserum. Kulkul :)
Nu har jag ätit frukost. Börjar jobba vid 3. Och jag fick nyss reda på att jag
kom in på högskolan : ) 15 platser och jag kom in, de satt fint! Nu vet man
iaf att man har något att göra ett tag framöver om de inte kommer upp något
annat. Brabra, får man lite feedback för sina betyg iaf : )
Lite konstig känsla ändå, vet inte om jag är glad eller inte. Jo alltså klart
fan jag är glad, men nu känns de verkligen som man måste vara säker
på framtiden =/

Nu ska jag bort till Broms och hämta ett nytt tändningslås så min bil funkar
igen:)


Hörs ikväll : )



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback