I'm walking on my knees

Tjoooo!
Hemma från jobbet och har börjat med maten. Eller inte så värst ansträngade
att slänga in lite pommes i ungen. Ska upp och steka lite korv med snart.
Blire bearnesås till de och massa pommeskrydda. Mmm : )
Sen ska jag hoppa in i duschen. Man behöver bli lite fräääsch efter en dag
på konsum kan jag lova. Ska bli skönt. Känner själv hur gott man luktar
när man smörjt in sig och allt sen. Ska testa min nya deo också. Den jag
köpte på apoteket fick man bara fläckar på kläderna av. Och det vill man ju
icke. Så Sandra och jag har stått och luktat på deo på arbetstid haha.
Tog nu en palmolive. Ska se hur den funkar sen :D
Aja iaf efter de så drar jag till Virserum efter de om bilen vill min väg. Men
det ska den bara helt enkelt! =) Hoppas på en trevlig kväll.




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback