I lost myself in us

Heeej! Hoppas allt är bra med er.
Blev en bra film och chips och dipp igår med syster :) Mysigt.
Vi somnade sen ganska sent i min säng. Men det va trevligt.
Gick upp halv 9 idag, för vid 9 skulle ju Alexandra komma.
Så hon har färgat min utväxt nu, och klippt Jennifer väldigt
kort. Men det blev fint : ) Och min färg blev superbra. Precis som
jag vill ha det. Va så snällt av henne att komma, under omständigheterna
och allt. Så tack Alexandra :)
Nu har jag och Jennifer varit ute och gått med Bella en sväng. Börjar jobba
om en halvtimme, så ska byta om och cykla bort snart.
Hoppas de blir en sån dag på jobbet som de va igår. Hade något att göra
hela tiden, och klockan gick jätte fort. Va skönt.
Kommer upp lite bilder ikväll, hinner inte nu!




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Så rar du är...

Det är du som är så snäll så :)


Kom ihåg






Trackback