Hold on little girl, a broken heart can't be that bad

Heeej!
Idag har jag också varit lat. Ledig är jag idag med, de är gutt : ) Sooov jätte länge.
Sen har jag bara ätit frukost. Suttit och kollat på taxfree katalogen också. Men
det är ju bara massa sjuka regler med de där. Är ju skitbilligt, men sen får man
inte ta med de om det är euland och bla bla. Vilket parti är emot att vi ska vara med
i eu? Dom ska jag fan rösta på iaf. Eu verkar bara vara skit!
Har duschat och sådär nu. Skönt skönt. Väntar på att mamma kommer hem så
ska vi börja med maten, blir köttfärsröra och pasta idag (Y) Det är mycket gott.

Bilen min som har varit borta hur länge som helst ringde vi om idag iaf. Idag hade
dom tydligen äntligen kollat på den. Och felet är min farthållare. Hahah jag visste inte
ens att jag hade någon :P Så dom frågade om de va okej att dom tog bort den för
den va felkopplad. Man bara jaha haha. De får dom väl, går ju inte sakna något man
inte visste att man hade. Även om de är smidigt med farthållare :)

Mina hemnycklar jag har lyckats slarva bort också =/ Inte hos pappa, inte här.
Inte i någon väska. Har vänt upp och ner på allt. Hmm..

Ikväll blir det speedway. Om dackarna inte vinner mot vargarna, så tror jag nog att
jag får sluta kolla alltså. Hoppas på att vädret håller i sig, vill inte ha något regn.



Idag är det 3 veckor kvar tills vi drar till Magaluf :D:D:D




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback