This reminds me of you

Denna dagen gick snabbt och smidigt. Nu har jag suttit o skrivit klart min svenska.
Vet inte om jag tycker den blev så bra, men inte så lätt uppgift direkt. Så hon får faktiskt
nöja sig med det tanta. För jag pallar inte o skriva mer nu :P
Känner för o göra något ikväll, men finns ju inget o göra direkt. Så får la glo på en film
eller något. Har laddat hem mamma mia, knocked up och båda legally blond filmerna
nu. Dom är riktigt bra allihopa =)
Imon ska jag betala Cinderella. 500 kronor för resa till och från Stockholm, hytt på båten,
buffé med gratis vin till maten och fukost ingår. Riktigt billigt! Och det ska bli kuuuul.
Ska köpa med mig lite baccardi rasberry hem med, mmmm ;)
Det ser vi fram emot!
Har betalat fjällen resan idag nu med. Eller jag fick pengar av mamma till det. För
jag måste spara mina nu =) Hoppas dom behöver hjälp någon dag på konsum nu
så man får tjäna lite pengar. Det är behövligt.









/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback