Don't you know you can't fight it, it well get to your heart anymway

Innebandy på idrotten idag, det va väl sådär. Inte lika kul o spela som på våra träningar
direkt, men det fick gå. Sen gick jag, Madde och Albin och åt på kina. Gott vare =)
Sen blev det dans. Och idag gjorde vi äntligen lite koreografi. På tiden där tycker jag.
Så idag va det lite kul.
Efter det tänkte jag dra hem för pallade inte matte va skittrött. Men jag stannade med
Adam, även att Lovisa drog hem. Stolt över mig själv haha! Satt där o "räknade" i två
timmar. Adam och jag är ett bra team på matten när vi är själva :D Vår lärare bara
ni skulle ju kunna träffas ibland och räkna ihop och köra hårt i sådär 2 timmar.
Hahahha, eller hur =)
Nu väntar jag på mat, är hungrig nu =) Ikväll blir det träning och laguttagning. Det
är gutt!
Helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Ska kolla innebandy imon iaf. Sen på kvällen
får jag se. Lördag kanske det blir metro med Sandrii. Elit! Söndag är det match.

Nu ropade pappa, bäst o gå ner o äta =)



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback