All I need to turn my world is you

2 lektioner, snabb och smidig dag i skolan iaf. Sen åkte vi och samlade in pengar
till projektarbetet som sagt. Jag körde. Började i Hulsfred, sen Målilla och sist Mörlunda.
Så nu har vi lite cash. Skitbra! Tog 3 timmar, men kul vare haha. Sten sax o påse om
vem som skulle gå in och hämta pengarna ^^ Va bäst o ha med sig Tookie, han fixade
ju till och med bullar haha =)
Roligast när vi skulle hämta pengar hos sista. Ja vi kör nu då. Jocke loosa så han skulle
in, sen va med mellan mig och Lovisa och jag vann. Så dom skulle in, men dom bara
neeeeej vi vill inte haha:D Blev tillsist jag och Lovisa, och Lovisa bara inte han öppnar nu
vad han heter (han öppnar) hejhej, och vi hej har du din pappa inne :D Hahhhaha! Ja du
är rolig du Lovisa, lat också som inte ville hänga med och åka skidor i Virserum ikväll.

Så ikväll blir det nog bara lugnt skulle jag tro. Jag är iaf inte sugen på något när jag just nu
ser 6 chipspåsar, 6 marabou choklad, 6 kexchoklad6, dajm och 6 noblesse bredvid mig
haha. Inte röra! Så jag får nog åka och handla mig eget för snart går de inte :D

Imon blir det lång dag i skolan, drygt som fan. Har matte med, så måste göra läxan ikväll.
Men kommer jag göra de? Dum fråga, för det lär inte bli så nej :P Heja!

Grattis till körkortet idag Madde :)<3




Lite gutt att jag och Michaela åker till Stockholm den 11/2
för att åka Cinderella. FEEST!!! ;D





Dansgolvet som jag tog på när jag va där sist
med Simon och hans familj. Lite fullt, och detta va
inte ens de riktiga :P



Åh världens goaste drink, den kommer köpas många
gånger! Ska ta med mig två nya glas hem också :D



Scenen






/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback