Well tell me about a time when life was simpel

Jag är trött, och vill allra helst gå och lägga mig, somna på direkten och slippa
tänka. Men så lätt är det inte! Nejnej.
Ska snart åka och träna lite innebandy. Får vl se hur det går med min rygg med som
fortfarande inte vill sluta göra ont.
Seg dag i skolan religionen va ju inställd och givetvis hade man ju åkt in ändå. Sen spelade
vi la cross på idrotten. Gick och åt, eller åt man fick ju svälta för maten är så jävla äcklig.
Minns fan inte sist det va god. Har blivit riktigt dåligt på sista tiden. Sen hade vi dans. Va ju
lite kul iaf, nu när vi gör en egen koreografi. Eller vi, Ari och Besse gör och vi gör som dom
säger haha =) Lite snyggt blir det väl iaf nu när vi ändrar om. Alltså förstår inte varför en del har
dans. Visst jag är själv totalt värdelös, men jag försöker iaf och kan lära mig koreografi och lyssna.
Till skillnad från några andra, nämner inga namn med dom går op och är inte av svensk bakgrund haha.
Blir så jävla trött på dom. Så jävla tafatta. Hur svårt kan det vara egentligen. Ja herregud alltid är det ngt!
Sen hade man ju då matte prov. Heja mig! Svarade på 2 av 9 frågor tror jag. Ig där ja. Men bryr jag mig
om det? Näe orkar inte lägga ner någon energi just nu på den skiten.


Imorgon kommer Madde och Lovisa, då blir det god mat, massa mys och skitsnack i bastun =)
Love it'


There's something in your eyes I know I can't resist.
Something in the air, I don't know why.
Can I believe that your heart still beats for me?
Let me receive a sign that your my destiny.
I wanna know.

Gimme a reason for me to believe in, can't you see in my eyes?
That I need a reason, for I am still breathing. Is this the time to say goodbye?
'Cause deep in my heart I know there's a reason why I am not leaving, why im not alone.
So give me a reason for me to believe in, give me a reason.
 
 
du vet<3



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Hahaha nämner inga namn alls :P du är för söt du hehe


Kom ihåg






Trackback